بهره برداری از نرم افزار جامع خدمات افتا از اول مهر ماه سال 1397
با عنایت به وظایف محوله به اداره کل نظام ملی مدیریت اطلاعات(نما) در خصوص ساماندهی و ارزیابی شرکتهای توانمند و متقاضی ارائه خدمات در حوزههای مدیریتی، عملیاتی، فنی و آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات(افتا)، به اطلاع میرساند در راستای مکانیزه کردن فرایندهای نظام ارزیابی، صدور و تمدید پروانه فعالیت خدمات افتا و ایجاد بستر الکترونیکی جهت ارائه خدمات بهتر، دقیقتر، سریعتر و درخور متقاضیان، اداره کل نما اقدام به ایجاد نرمافزار جامع نظام ارزیابی و اعتباربخشی خدمات افتا نموده است.
کلیه خدمات مربوط به متقاضیان دریافت پروانه فعالیت خدمات افتا از قبیل درخواست ارزیابی، ارسال مدارک، اعلام نتیجه و صدور پروانه فعالیت، از طریق سامانه مذکور امکان پذیر می باشد.
متقاضیان دریافت پروانه فعالیت، لازمست ضمن دریافت و مطالعه فایل «راهنمای سامانه جامع خدمات افتا» مندرج در پرتال نما، نسبت به عضویت و درخواست پروانه فعالیت در حوزه مورد نظر اقدام نمایند.